Messages

My pages

Pages

ویدئو 206 4

auto created content

ویدئو 206 3

auto created content

پژو 206 2

auto created content

تست

Short description of the page

ویدئو پژو 206

Short description of the page

نقد و بررسی خودرو 206

Short description of the page

الگوی صفحه خودرو

Short description of the page

خبر تست

Short description of the page

الگوی صفحه خبر

Short description of the page

صفحه اخبار

Short description of the page

الگوی مقاله آموزشی

Short description of the page

تست برق خودرو 2

Short description of the page

تست

Short description of the page

صفحه آموزش ها

Short description of the page

الگوی صفحه ویدئو

Short description of the page

مقاله‌ها

ما در فونیکس خودرو به روزترین مطالب علمی در مورد خودروها را برای شما فراهم می‌کنیم. این مقاله‌ها کاملا علمی واثبات شده هستند و شما را در نگهداری خودرو یاری می‌کنند.

خودروها

ما در فونیکس خودرو تلاش کردیم که تمام خودرهای شما را پوشش دهیم و راهکارهای مناسبی را برای نگهداری از انها ارائه کنیم. خودروی خود را انتخاب کنید تا منابع آنرا مشاهده کنید.

خودرو نمونه ۴

خودروی نمونه ۴

سمند

این خودرو به عنوان نمونه اضافه شده است

پراید

این صفحه برای پراید اضافه شده است.

پژو ۲۰۶

پژو ۲۰۶ (به انگلیسی: Peugeot 206) یک خودروی سواری تولید شرکت پژو است که به جهت هندلینگ مناسب، جذابیت ظاهری، سازگاری با محیط زیست و مصرف سوخت پایین و همچنین گزینه‌های گوناگون و فراوان در سراسر جهان طرفداران زیادی داشت و در ایران با ۶ تیپ تولید و عرضه می‌شد.

صفحه اصلی سایت

صفحه اصلی بلاگ هست که به زبان فارسی نوشته شده.

فیلتر اسپرت معایب ومزایا

راهنمای تخصصی فیلتر اسپرت

لامپ خودرو

معرفی بهترین برند های لامپ خودرو در ایران

(راهنمای خرید کیت کلاچ(دیسک و صفحه

زمان تعویض کیت کلاچ و عوال موثر در کاهش عمر قطعه

کیفیت خودروهای داخلی فراز و نشیب ها

نقد وبررسی تخصصی خودروهای داخلی و برون رفت آن

نکاتی درباره نگهداری از خودرو

مهم ترین و مؤثرین نکات در نگهداری خودرو

دینام خودرو

دینام خودرو و عیب یابی آن

سیستم بخاری خودرو

سیستم بخاری خودرو و عیب یابی آن

لرزش خودرو

عوامل مؤثر در لرزش خودرو

Home Login Logout

عملکرد بخاری و رفع مشکلات آن

کارکرد بخاری با کولر خودرو مقداری متفاوت است،بخاری گرمای خودرا از آب موتور می گیرد و باد گرم را به داخل

کابین منتقل میکند،به همین دلیل بخاری در اوایل صبح ک آن را روشن میکنید به دلیل سرد بودن موتور گرمایی

ندارد.بخاری نیز همانند کولر دارای رادیاتور است،اب داغ وارد این رادیاتور می شود و درون رادیاتور جریان پیدا می

کند(مهم ترین روند ایجاد باد گرم)در جلوی رادیاتور یک هواکش وجود دارد که هوا را می کشد و به سمت رادیاتور

هدایت میکند و پس ازعبورازرادیاتور به سمت دریچه و درنهایت وارد اتاق می شود.یکی از علل شایع در بخاری که

کابران به ما مراجعه کرده اند،گرمای کم بخاری است،،اولین دلیل می تواند

گرفتگی رادیاتور(گچ و اهک درون ابها وهمچنین گرم بودن ان و....)ودرنتیجه عدم گردش آب درون رادیات

باشد،دراکثر موارد رادیات عوض می شود،اما با تمیز کردن آن نیز ممکن است رادیات به حالت اول خود برگردد.علت

دیگر می تواند گرفتگی شلنگ اب گرم وارد شده به رادیات باشد که وظیفه انتقال آب گرم به رادیاتور را دارد،که در

اینصورت نیز سیستم بخاری با مشکل مواجه می شود.

بنظر شما علت دیگر خرابی بخاری چه می تواند باشد؟!


بله درست حدس زدید!فن هواکش،دراین مورد سیستم اب و گردش آب رادیاتور به خوبی عمل میکند،اما هوای

کافی(شدتکافی وجوذ ندارد)که آن را به داخل کابین منتقل کند.*از دیگر عوامل مشکل سیستم بخاری می توان به

کمبود آب درون مخزن رادیات اشاره کرد،ویکی از دلایل مهم دیگر خراب بودن ترموستات نیز می تواند باشد.


LocalTheme

Help